Неділя, 29.03.2020, 09:14

Приєднуйся до нас у фейсбук Міністерство освіти і науки України ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Готуємось до ЗНО Безпечний інтернет
Категорії розділу
Спорт [23]
Спортивні новини ЛДГІЛ
Навчання [24]
Навчання ЛДГІЛ
Різне [184]
Різне
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Національна дитяча «гаряча» лінія Національна гаряча лінія

Циклова комісія гуманітарних дисциплін та фізвиховання

Лазарєва Альона Володимирівна,
голова циклової комісії розповідає про роботу свого підрозділу

Історія циклової комісії гуманітарних дисциплін має ту ж  тривалість, що й  історія Лисичанського державного гірничо-індустріального коледжу і нараховує більше 140 років.

Гуманітарні  дисципліни викладались з перших днів існування штейгерської  школи і входили до циклу загальноосвітніх предметів. В навчальному плані школи за 1873 рік передбачені  два предмета з цього циклу – «Російська мова» та «Закон Божий». Головними розділами програми «Російська мова» були етимологія, синтаксис, твори. А «Закону Божого» – історія Ветхого та Нового завіту, Катихизис, Богослужіння. Викладання вели кваліфіковані вчителі, першим з яких був Георгій Степанович Куліков.     На початку 20-х років 20-го сторіччя викладачі гуманітарного напряму  входили до складу «Історико-мовознавчої» циклової комісії. 

В історичній довідці до 100-річчя ЛГТ відзначена робота викладачів-словесників після воєнного періоду, які внесли багато сил, знань та умінь в покращення навчального процесу. Серед них Медведєва Клавдія Іванівна, Полякова Олександра Миколаївна, Цуканова Єлизавета Кирилівна та інші. 

На сучасному етапі робота викладачів спрямована на  підвищення рівня грамотності студентів, удосконалення їхньої культури мовлення в цілому, формування мовних і мовленнєвих компетентностей, становлення активної громадянської позиції, розвиток пізнавальних і творчих здібностей, кращих людських якостей, стимулювання ініціативності, здатності аналізувати свої дії, приймати самостійні рішення.

Під час занять реалізується основна мета навчання:
- формування компетентного мовця, національно свідомої, духовно багатої мовної особистості молодого громадянина України, майбутнього молодшого спеціаліста.

Завдання  викладачів  гуманітарного напряму: 
- виховання у студентів почуття національної свідомості, що значною мірою сприяє підвищенню мотивації вивчення української мови;
- формування комунікативної, мовної, мовленнєвої, предметної, соціокультурної компетентностей студентів на основі свідомого опанування мовної й мовленнєвої теорії;
- корекція орфографічної та пунктуаційної грамотності студентів;
- формування готовності студентів до використання мовних ресурсів на всіх відповідних структурних рівнях фахової діяльності;
- формування мовленнєвої культури;
- розвиток логічного, критичного та образно-художнього мислення;
- становлення високої духовності студентів, цілісних світоглядних уявлень, загальнолюдських ціннісних орієнтирів, залучення до культурних надбань українського народу зокрема й людства в цілому.

З метою реалізації поставлених перед комісією завдань проводяться організаційні та тематичні засідання циклової комісії, предметні тижні, педагогічні читання. Викладачі постійно працюють над підвищенням свого педагогічного рівня, а саме: проходять курси підвищення кваліфікації, беруть участь у вебінарах, науково-практичних онлайн-семінарах, вивчають новаторський досвід педагогів, новітні технології навчання тощо.

На цикловій комісії викладаються такі предмети та дисципліни:
Українська мова
Українська мова (за професійним спрямуванням)
Українська література
Зарубіжна література
Іноземна мова
Іноземна мова (за професійним спрямуванням)
Культурологія

Кабінети:
Кабінет іноземної мови
Кабінет української філології (2 кабінети)
Музей народознавства 
Кабінет підготовки до ЗНО (комп’ютерна зала №3) 
Кабінет загальної філології

На комісії створена матеріальна база, яка забезпечує майбутнім спеціалістам можливість отримати   знання   з української мови та літератури, зарубіжної літератури, іноземної мови. Викладачами складено навчально-методичне забезпечення гуманітарних  дисциплін відповідно до сучасних вимог. Працює комп‘ютерна зала, де студенти мають можливість проходити тематичну перевірку онлайн. Розроблені тестові завдання з української мови (за професійним спрямуванням); тестові завдання з української мови; літературні диктанти з української та зарубіжної літератур; методичні  розробки занять  з української мови та літератури  для підготовчих курсів з презентаціями та таблицями.

Укладені такі термінологічні словники: «Словник екологічних термінів», «Словник маркшейдерських термінів», «Гірничий словник».

Студентське життя
Будучи педагогами не лише за професією, а й за покликанням, викладачі циклової комісії постійно знаходяться у самому центрі подій. Щорічно готують студентів до І, ІІ етапів   Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика та І, ІІ етапів   Міжнародного мовно-літературного конкурсу  учнівської та студентської молоді  імені Тараса Шевченка, Всеукраїнської олімпіади з української мови, Всеукраїнської наукової конференції для творчої молоді «ПЕРСПЕКТИВА…»,  науково-практичної студентської конференції «Українська молодь. Духовність». Проводять конкурси, вікторини, літературні конференції, дні писемності, літературні вечори, літературно-мистецькі композиції, шоу, мандрівки, екскурсії тощо. 
Студенти побували на екскурсіях у Києві, Донецьку, Харкові, Святогорську, Соледарі, Буковелі.

Напрям Фізичного виховання і захисту Вітчизни
У напряму «Фізвиховання та захисту Вітчизни» в ЛДГІК  є своя історія. 
Дослідження документів та друкованого видання «Историческия и статистическия заметки о Лисичанской штейгерской школе (1872-1910г.г.)» показали, що у Лисичанській штейгерській школі не існувало предмета «Фізичної культури». В той час взагалі не існувало поняття фізичного виховання в системі освіти. Заходи зі спортивного напрямку тільки починали впроваджуватися в ВУЗах великих міст, як гімнастичні вправи. Після 1917 року штейгерська школа була реорганізована в гірниче училище, а в циклі загальноосвітніх дисциплін з’явився предмет «Гігієна», під якою припускалася культура здоров’я, загартовування  та заняття гімнастикою. Перше згадування про спортивне виховання в Лисичанському гірничому технікумі відзначено з початку 30-х років ХХ століття.  Так, у 1939 році існувало сім циклових комісій, серед яких була військово-спортивна, вона входила до складу соціально-економічної комісії.    
 
Викладачі напряму фізичного виховання працюють зі студентами всіх освітньо-професійних програм коледжу. Заняття з фізичного виховання проходять на протязі чотирьох років навчання. 

Метою фізичного виховання студентів є зміцнення здоров'я, їх фізичний розвиток та розвиток життєво необхідних фізичних якостей, знань та навичок засобами спортивних ігор, легкої атлетики, гімнастики та залученням студентів до активних занять спортом в спортивних секціях нашого навчального закладу.

Для проведення навчально-тренувальних занять і секційних занять коледж має три спортивних зали, роздягальні, тренерські і літній спортивний майданчик.

Методична співпраця

Викладачі напряму приймають активну участь в роботі обласного методичного об’єднання фізичного виховання. Керівник фізичного виховання коледжу Чумаченко В.В. є головою міського методичного об’єднання викладачів фізичного виховання ВНЗ I-II р.а. 

Спортивно-масова робота:

Щорічно в коледжі проводяться спортивні змагання серед студентів з футболу, баскетболу, волейболу, настільного тенісу і шахів. Переможці та призери змагань нагороджуються грошовими преміями, призами та грамотами.

Студенти активно приймають участь регіональній Спартакіаді серед студентів ВНЗ I-II р.а.

Протягом року у ЛДГІК працюють різноманітні спортивні секції:  
Футбол – керівник секції Чумаченко В.В.
Волейбол – керівник секції Шманов Ю.І.
Баскетбол – Чумаченко В.В.
Самбо-Дзюдо – Бербенець О.П.